maanantai 20. huhtikuuta 2015

Kuvatarinaa menneiltä kuukausilta

Hahaa! Moi taas. Joo, kyllä se asia on niin, ettei tässä ole mitään selitettävää. Olemme maailman laiskin bändi ja bloggaaminen voi tuntua tässä turtuneessa maailmassa, missä PITÄISI koko ajan tehdä jotain, niin maailman ylivoimaisimmalta asialta. Manageri, voitko jo saapua hoitamaan Kvantti Elefantin maalliset asiat, niin taiteilijat voisivat keskittyä vain luomiseen.

Meillä on ollut hulvaton meno ja meininki. Se mitä voin sanoa, niin rakastan näitä jäbiä joiden kanssa saan duunata musiikkia, aina vain enemmän. En voisi enempää elämältä pyytää. Thänks jäbät, et ollaan tässä yhdessä ja munkaan ei tarvitse mököttää yksin himassa ja tehdä niitä lauluja sinne fuckin pöytälaatikkoon.

En muista päivämääriä, enkä välttämättä kuukausia, enkä montako Vantaan piffaamaa reilua banaania olen syönyt, mutta hetket muistan ja sen, että olen elossa ja rakastan. Joten nyt päästetään kuvahelvetti valloilleen (jossain järjestyksessä) typistetyssä muodossa :D

RUOKAA:

Ennen Bar Loosen keikkaa vedettiin nepalilaiset mätöt <3

Maailman parasvaimo leipoi tietenkin yöllä pienessä hipukassa bändille pizzaa. Ihan kuulkaas pohjankin tein ite! Kandee ottaa kokki laulajaks bändiin. Kenestä muustakaan mä pitäisin huolta, kuin mun jäbistä <3 


Lustarin pidot sen kuin paranee. Sakke opetti meitä tekee sushii. Me rakastetaan sushia, ja mä ainakin voisin elää sushilla. Mikään ei oo kivempaa, kuin kokkailla yhdessä. Välillä kun tulen Lustarille, niin Tuomas on saattanut alkaa duunailla jotain ihanaa Jamie Oliverin kirjasta tai Viba paistaa munakasta koko bändille. Ja me voidaan tällöin Saken kanssa vaan rääpiä juustosiivuja koko perheelle. Hyvä ruoka, hyvä viini ja hyvä bändi :) Jeij <3

MUSAVIDEO ja Revolver Studio

Tosiaan, sävelsimme Uusi kaava nimisen biisin Vantaan Reilun kaupan hankkeeseen. Äänitimme sen Revolverstudiolla Vernissassa. Ihan loistava studio ja ihana Asko Ahonen siellä hoiti äänittämisen, miksauksen rennolla otteella. Oli niin kotoisa ja helppo työskennellä Askon kanssa. En voi kuin suositella :)

Ja oli meistä joku pikkujuttu, jossain Vantaan paikallislehdessä:

Ja näin hyvin meidän tuleva demo valmistuu treenisstudiolla, niin hyvin kuin tämä syöty omppu:

Joo, joskus kulinaristit näkevät nälkääkin ja silloin närpitään ja lisätään kuva puoli kaakkoon, ettei tilanne vaikuttaisi niin pahalta!

Mutta ollaanhan me saatu tarpeeksi aikaiseksi. Tässä Uusi kaava MUSIIKKIVIDEO:



RUOTSIN MATKA

Kävästiin kulttuurimatkalla Ruotsissa, laulettiin karaokee ja pojat joi mun luomuviinit, jotka olin ostanut himaan. Sakke hävitti tuliaisensa ja puklas koiran pisualtaaseen. Mä mökötin ja nukahdin ja pojat nauhoittivat mun kuorsausta oikein kolmella puhelimella. Mä en kyl oikeasti kuorsaa. Opetin nuorukaisille Gin Tonicin salat, ja niistä masut täyttyi ja hytti mässyil ja lappareil. No halittiin ja rakastettiin toisiamme kyl enemmän kuin laki sallii :D ja oltiin kauniita :) Syötiin kyl tosi hyvin, ja jottei totuus unohtuisi, niin kävimme valokuvanäyttelyssä Tukholmassa ja Italialaisessa syömässä. Tässä kuvia satunnaisessa järjestyksessä. Hauskaa oli, niin kuin aina :D




















Siis voitteko kuvitella! Mä oon yrittänyt 100 kertaa ja sadoilla eri tavoilla tallentaa kolmea kuvaa oikein päin. En osannut.. Mut en mä oikeestaan osaa tietokoneit muutenkaan käyttää. No tässä on muutama kuva sit vähän väärin päin, ei kai se haittaa. Ja ei tarvii jälkikäteen viisastella kenenkään :D



Naurakaa vaan! Tekniikan ihmelapsi Eleonoor vauhdissa.. Rupes sen verran ketuttaa ja hävettää, et parempi päättää tää postaus tähän. Meidän hieno tapasillallinenkin on väärinpäin! 

Mut hei, me mennään ens perjantain juhlii Luihusaken synttäreit ja kuuntelee Maria Gazolinaa Bar Looseen. Ens postauksessa kerron Emergenzafestareista, joissa päästiin semifinaali vaiheeseen ja esiintymään Nosturiin. Ja tiedä mitä muuta keretään siihen koheltaa! 

With Love: E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti